گرین تک چیست

گرین تک چیست


در راستای مأموریت مرکز نوآوری ایران زمین به منظور حمایت هوشمندانه از طرح‌های خلاق در قالب برنامه‌های پیش شتابدهی، شتابدهی و جذب سرمایه برای رشد طرح در پنجمین فراخوان واحد شتابدهی مرکز نوآوری ایران زمین، اقدام به پذیرش و ارزیابی طرح‌های نوآورانهکرده‌ایم.

گرین تک یا تکنولوژی سبز به تکنولوژی‌های دوستدار محیط زیست اطلاق می‌شود، که هدفشان کاهش و یا معکوس کردن اثرات منفی فعالیت انسان بر محیط زیست به وسیله نوآوری در محصولات، فرآیند تولید محصولات و یا زنجیره تأمین است.

از آنجا که موضوع تکنولوژی های سبزطیف وسیعی از طرح ها و و ایده ها را پوشش می‌دهد، این فراخوان بر حوزه های انرژی، محیط زیست، معماریمتمرکز شده است. ایده‌ها و محصولات ارائه شده می‌توانند در حوزه‌های گوناگون مرتبط، از جمله پنل‌های خورشیدی، نیروگاه‌ها، پتروشیمی، محیط زیست و بازیافت و کنترل پسماند‌ها، معماری و دکوراسیون و … باشند.

شما می‌توانید برای درخواست پذیرش طرح، مدارک و مستندات خود را از تاریخ ۲ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، از طریق  درخواست پذیرش سایت مرکز نوآوری ایران زمین برای ما ارسال کنید.

پس از پایان مدت فراخوان ، کلیه طرح های دریافتی طی زمان دو هفته توسط تیم شتابدهی و کمیته ارزیابی متشکل از متخصصان حوزه کسب و کار و تکنولوژی های سبز ارزیابی می شود و نتایج ابتدایی اعلام میگردد.

طرح‌های پذیرفته شده درمرحله دوم ارزیابی در دوره پیش‌شتابدهی (سه ماهه) و یا در دوره شتابدهی (شش ماهه) پذیرش می شوند و با همراهی مربیان و مشاورین مرکز نوآوری ایران زمین برای تقویت زیربنا‌های کسب و کارشان و رشد آن آماده می شوند.

برای شرکت در این فراخوان می‌توانید طرح‌های خود را در زمینه تکنولوژی های سبز تا پایان ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در اینجا ثبت کنید.. تا با هم در این مسیر گام برداریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *