مرکز نوآوری ایران زمین با عنوان ثبتی “شرکت نوآوری و کار آفرینی ایرانیان آراد” دانش بنیان شد.

مرکز نوآوری ایران زمین از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان دانش‌بنیانی (سطح ۲) را در آبان ۱۴۰۰ کسب نمود.

شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌هایی هستند که با ترکیب دانش، فناوری و تخصص‌های علمی و پژوهشی، فعالیت می‌کنند.

در این شرکت‌ها، ایده‌های نو و قابل پیاده‌سازی علمی توسط نیروهای جوان و خلاق به فناوری‌های کاربردی تبدیل می‌شوند.

مرکز نوآوری ایران زمین، زیر مجموعه بانک ایران زمین از تیرماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را با تمرکز بر حوزه های: فین‌تک، بلاکچین، گردشگری، سلامت و انرژی، حمل و نقل و شهر هوشمند، در جهت آموزش و توانمند سازی، هدایت و حمایت از کسب و کارهای نوپا، آغاز کرد.

این مرکز، با توجه به رسالت خود، خدمات و حمایت های متنوعی را در زمینه های پیش شتابدهی، شتابدهی، سرمایه گذاری و ارزشگذاری کسب و کارها، آموزش، امکان بهره مندی از فضای کار اشتراکی و مشاوره های تخصصی  به کسب کارهای نوپا و نوآور ارائه می نماید. مرکز نوآوری ایران زمین، همچنین از طریق سامانه بوم ایران زمین “فراز” و در راستای تحقق بانکداری دیجیتال، خدمات بانکداری باز و سرویس های بانکی و اداری را از طریق API و ویجت، ارائه می نماید.

مرکز نوآوری ایران زمین، به عنوان یک مرکز دانش بنیان، بیش از پیش، از طرح ها و ایده های نوآورانه استقبال و حمایت نموده و در راستای تحقق اندیشه خود “نوآوری، به گستره ایران زمین”، حامی کسب و کارهای نوپا و نوآور خواهد بود.

۳ دیدگاه

  • باسلام وعرض ادب :دیدگاه بنده در موضوع نواوری تولید استراتژیک محصولات زراعی با استفاده از انرژی خورشیدی و ابیاری توسط تقطیر رطوبت موجود در هوا در یک سیکل بسته است .

  • باسلام و تشکر از زحمات مسببین
    همیشه جای خالی همچین تشکیلاتی در کشور عزیزمون احساس میشد ک خداروشکر حالا مرکزی برای همیاری بابت شکوفا شدن ایده‌هایی نو در کشور ایجاد شده که مطمینا بارقه‌ای از امید در دل نخبه‌گان گمنام کشور روشن خواهدشد..امیدوارم این حرکت مستدام و مستمر باشه..و حال ایراد:متوجه شدم ک درخواست این مهم از ایده‌پردازان ارائه‌ی طرح به آن سازمان یا شرکت یا….میباشد و اذعان داشته که پس از مطالعه تصمیم خواهند گرفت که بنظر بنده بدلیل شناخت کم من نوعی نسبت به آن مجموعه هنوز آن اعتماد بوجود نیامده و نمی‌توانم به خود بقبولانم ک طرح خود را ارائه دهم چ اکه هر احتمالی را محتمل میدانم و این حق برای من نوعی محفوظ است تااز تنها سرمایه و راه نجات خود حفاظت و حراست کنم و در اخر امیدوارم راههای دیگری برای عملی شدن این امر ارائه دهید تا رضایت و آسودگی خاطر دوطرفه باش

  • باسلام وعرض ادب سالها است که من دارای ایده هاو تئوری هایی هستم که به دنبال جایی می گشتم تا آنها را مطرح وخودم نیز برروی آنها کار کنم وبه نتیجه برسانیم. مانند چگونگی تجزیه پلاستیک به جای ۴۰۰ سال فقط کمتر ۱ سال می توان این کار را انجام داد. با اضافه کردن ماده ای ساده به داخل مشمع وپلاستیکهای رها شده در طبیعت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *